Gimnazjalista szalejący w kuchni. Uwielbiam piec, gotować, sprawiać tym przyjemność rodzinie. Podróże pozwalają mi rozwijać swoje umiejętności i smak. Wiele marzeń i planów na przyszłość :D Zostać Mistrzem Cukiernictwa oraz dobrym gitarzystą, bo to również moje hobby :D

niedziela, 24 lutego 2013

Ciasteczka drożdżowe z nadzieniem.

Bardzo szybki przepis na ciasteczka drożdżowe dostałą mama od koleżanki z pracy. Są kruche, smacznie i bardzo szybkie do zrobienia. Zapraszam ! :D

SKŁADNIKI :

- 500 g mąki pszennej
- kostka margaryny Kasia
- 2 jajka
- 100 g świeżych drożdży
- sól

Nadzienie :

-  300 g twarogu z rodzynkami i syropem waniliowym ETERNO
- marmolada różana




Do miski wsypać mąkę, pokruszyć drożdże, wbić jajka, dodać margarynę i szczyptę soli. Wszystko dokładnie zagnieść i odstawić do wyrośnięcia w ciepłe misce na 25 minut. Po tym czasie ciasto rozwałkować na grubość 5 mm i podzielić na kwadraty. Twaróg rozrobić z syropek i garścią rodzynek. Nałożyć twaróg lub marmoladę i zakleić 2 boki lub na kopertę. Posypać brązowym cukrem. Piec do zarumienienia brzegów w temperaturze 160 * C :D 










Oraz na mojej ścianie zaistniał napis dla mnie. 
Opłacało się robić remont ! :D

3 komentarze:

  1. No to teraz jestes szefem cala gębą, fajny napis i smakowite ciastka.
    Możę sie pokuszę na nie.

    OdpowiedzUsuń
  2. wlasnie skonczylam je robic:-)
    wygladaja przepieknie i tak tez smakuja!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że z moich przepisów korzystacie :D Pozdrawiam :D

      Usuń