Gimnazjalista szalejący w kuchni. Uwielbiam piec, gotować, sprawiać tym przyjemność rodzinie. Podróże pozwalają mi rozwijać swoje umiejętności i smak. Wiele marzeń i planów na przyszłość :D Zostać Mistrzem Cukiernictwa oraz dobrym gitarzystą, bo to również moje hobby :D

wtorek, 9 kwietnia 2013

KONKURS !!!! :D

Witam :D W końcu nadszedł czas na mój pierwszy konkurs na blogu :P Serdecznie zapraszam ! 

Temat konkursowy to... " Kolorowe Niebo " Do wygrania przepyszne przetwory ETERNO !


Zasady konkursu :

- Konkurs trwa do 29 kwietnia do godziny 23:59
- Zadanie konkursowe polega na zrobieniu jak najbardziej kolorowej potrawy, deseru, ciasta :D
- Zrobić zdjęcie, a obok przygotowanego "Kolorowego  Nieba" musi znajdować się karteczka " Kolorowo u Szczepana " 
- Zalajkować stronę sponsora na fb : ETERNO <--- Klik !
- Przy okazji zalajkować moją stronę ( będzie mi bardzo miło ) W Mojej Pysznej Kuchni  <--- Klik !
- Można dodać filmik, również z karteczką w tle. 
- Każdy może dodać tylko 1 zdjęcie.
- Nagrodę wysyła sponsor ! :D
- Zdjęcie publikować na moim funpagu !

Przy większej ilości konkursowiczów przewidziana nagroda pocieszenia wysyłana przeze mnie.


Myślę że weźmie udział duża ilość ludzi kochających gotowanie jak i konkursy :D 


A oto nagroda ! :D

Zestaw prezentowy II - otwarte pudełko

13 komentarzy:

  1. Ciekawy konkurs :)
    Chętnie pomyślę nad kolorowym daniem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorowe niebo :) ale będzie kolorowo w kuchni! Już nie mogę doczekać się przepisów...

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż mi się mordka cieszy jak widze takie komentarze i rosnącą liczbę wyświetleń bloga :D Zapraszam Wsszystkich ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja juz mam przepis jutro będę działać ;)Ile mozna zgłosić przepisów?

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepiej po jednym, żeby każdy miał równe szanse :D

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie :))))
    może i ja wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do dodania konkursu na stronie Spongierki.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. żeby nie zdjecia, na pewno byłoby wiecej chetnych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego muszą być zdjęcia, żeby było wiadomo, że na konkurs. Inaczej było by to nie fairplay ! :D

      Usuń
  9. Panie Szczepanie, kilka pytań
    - ile można zgłosić przepisów ze zdjęciami oczywiście (zaznaczył Pan, że można dodać jedno zdjęcie, ale czy chodzi o jedno zdjęcie do dania, czy ogólnie jedno zdjęcie),
    - ile jest nagród.

    Dzięki za odpowiedź i pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można dodać tylko jedno zdjęcie z potrawą, deserem, ciastem. ( 1 zgłoszenie na konkurs ! )Jest jedna nagroda od ETERNO :)

      Usuń