Gimnazjalista szalejący w kuchni. Uwielbiam piec, gotować, sprawiać tym przyjemność rodzinie. Podróże pozwalają mi rozwijać swoje umiejętności i smak. Wiele marzeń i planów na przyszłość :D Zostać Mistrzem Cukiernictwa oraz dobrym gitarzystą, bo to również moje hobby :D

środa, 23 stycznia 2013

Od czego tu zacząć ? :)

Próbowałem już kilka razy założyć bloga w tematyce KULINARIA. Jako że to moje hobby postanowiłem wziąć się w garść i go stworzyć na dłużej niż zazwyczaj. Wszystko co do tego czasu pichciłem myślałem że to coś zwyczajnego. Do teraz. Można powiedzieć że zachęciła mnie do tego pani Dorota z  Moje Małe Czarowanie. Poprzez codzienne szukanie przepisów na tej stronie, przez rozmowy i wymianę przepisów. Dziękuje bardzo i zachęcam do odwiedzania mojego bloga. A więc witajcie w mojej pysznej kuchni ! :D 

2 komentarze:

  1. Cała przyjemność po mojej stronie, no może nie tylko hi hi i chętnie służę radą i pomocą.
    Powodzenia i trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń