Gimnazjalista szalejący w kuchni. Uwielbiam piec, gotować, sprawiać tym przyjemność rodzinie. Podróże pozwalają mi rozwijać swoje umiejętności i smak. Wiele marzeń i planów na przyszłość :D Zostać Mistrzem Cukiernictwa oraz dobrym gitarzystą, bo to również moje hobby :D

czwartek, 24 stycznia 2013

Współpraca

Właśnie dostałem wiadomość od rodzinnej firmy ETERNO. Jest to bardzo dobra firma przygotowująca wszystkie produkty według unikalnych receptur towarzyszących od pokoleń. Przede wszystkim stawiają na jakość. Duża gama wyrobów przetworów owocowych i nie tylko. Nadają się do deserów, ciast, drinków a nawet dań wytrawnych.  Kilka produktów ETERNO dostało godło "Doceń Polskę"  A więc nawiązałem współprace, za co bardzo dziękuje i myślę że długo ona potrwa. Zapraszam do wypróbowania wyrobów tej firmy :D Mam nadzieję że jeszcze kiedyś zrobimy konkurs właśnie z tymi przysmakami :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz